•°o.O·єиαиα·O.o°•
Aupi!! espero que os guste mi blog.

ZaZpii biDeR zaZpii..*

1.      Egin itzazu ondorengo ariketak: irakur ezazu Adiskidetasunaren ohoretan testua eta hurrengo baieztapenei buruzko azalpena agin: 

“Liburua adiskidedasunaren gorazarrea da”
Liburua irakurri eta gero konturatu nahiz liburua, adiskidetasunaren gorazarrea dela. 
Sebastian, edorzertaroko prest egiteko zegoelako bere langunen alde; adibidez, zazpi proba guztiak egiten ditu talde bat eta lagunak edukitzeko. Lagunekin ezin garelako egon oso inportanteak direlako.
 

“Probak gainditu beharra da bizitza”
Bizitzan proba asko gainditu ditugu baina gehietan, ez gara konturatzen probak direla eta gainditzen ditugu konturatu gabe; nik orain egiten nagoen proba ikasketak gainditzea da, baina nik ez dut proba bat izango balitz bezala hartzen.

“Liburu guztiak gehiegikeria da”
Nik pentsatzen dut, Felipe Juaristik pixka bat nabarmena izan dela liburuko istorioak kontatzerakoan, ateratzen diren pertsonaiak, pertsonai arruntak izan arren, haiek harremanak oso arraroak direlako; adibidez, Iker Oskarren etxea erretzen duenean eta kartzelkara eramaten dutean. Eta etortzen denean Oskarren arrebarekin joaten da.
2. Nor da Felipe Juaristi?
Felipe, 1957ko ekainaren 12an jaio zen, Azkoitian (Gipuzkoan).
Kazetaritza ikasketak egin zituen Madrilen, eta lanbide horretan aritu da, euskaraz zein gaztelanieraz.
Poeta giza da batez ere ezaguna.
Hainbat sari jasotakoa da: 1992ko Lizardi Saria, Tristuaren teoria izeneko lanarekin. 1998an Euskadi literatura saria jasoa, euskarzko literaturari dagokiona, bere Galderen geografia izeneko olerki libruagatik.
Haurrentzako, gazteentzako liburuak eta nobela asko idatzi ditu ere bai.

3.Zure iritzia eman:
Liburu hau oso gustura irakurri dut, gaia nire gustokoa zelako.
Gauza batzuk ez ditut ondo ulertu baina gehiena bai.
Lagun askoei gomendatu diot, eta irakurri dutenak oso ondo dagoela eta asko gustatu zitzaiela esan didate.

Euskeras irakurri dudan liburuetatik, gehien gustatu zaidana da.
Pertsonaiak oso onak iruditu zaizkit eta nire adinerako (15 urte) oso liburu egokia dela pentsatzen dut.
4.Nor zen Frank Sinatra?
Hona hemen beraren abesti bat:

No hay respuestas to “ZaZpii biDeR zaZpii..*”

Deja un comentario